loading...
سایـت عاشقـانـه خیـــانـــت
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط رها در تاریخ 1393/09/16 و 13:52 دقیقه ارسال شده است

خوش به حالت تو ساده رفتی و من موندم با یه عکس روی دیوار

خوش به حالت تو ساده رفتی و من موندم با اشک های شبانه کنار دیوار

********

خوش به حالت تو ساده رفتی و من موندم با غم بی کسی و غربت

خوش به حالت تو ساده رفتی و من موندم با یه زندگی پر از حس وحشت

********

خوش به حالت تو ساده رفتی و من موندم با یه جسم بی روح

خوش به حالت تو ساده رفتی و من موندم تک و تنها مثل یه روح

این نظر توسط HOJJAT در تاریخ 1393/08/15 و 0:52 دقیقه ارسال شده است

سلام دوست عزیز سایت زیبایی داری.
خوشحال میشم به من هم سر بزنی و با هم تبادل لینک داشته باشیم.

کارت پستاله رایگان هم میزنم.

اگه خواستی درخدمتم.
منظره حضوره گرمت هستم...شکلکشکلک


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
باور کن خیلی حرف است وفادار دست هایی باشی ، که یکبار هم لمسشان نکرده ای…
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    موافق گذاشتن چتروم درسایت هستید.؟
    انجمن عاشقانه

    آمار سایت
  • کل مطالب : 183
  • کل نظرات : 204
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 14
  • آی پی امروز : 3
  • آی پی دیروز : 31
  • بازدید امروز : 17
  • باردید دیروز : 79
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 17
  • بازدید ماه : 1,040
  • بازدید سال : 8,187
  • بازدید کلی : 58,494